
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Zasady zwrotów i reklamacji tkanin włoskich Florentine
Czy mogę zwrócić tkaninę w sklepie Florentine?
Zamawiasz kupon lub panel materiału w naszym sklepie z tkaninami włoskimi? W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przysługuje Ci prawo zwrotu zakupionego towaru. Prawo to odnosi się jednak tylko i wyłącznie do kuponów i panelów tkanin, czyli takich materiałów, które nie były cięte z belki specjalnie pod Twoje zamówienie. Kupony i panele tkanin są w sklepie odpowiednio oznaczone (są opisane i sprzedawane na sztuki). Wszelkie materiały, które nie są oznaczone jako kupon lub panel są uznawane za odcinane z belki i przez to nie podlegają zwrotom.
Dlaczego? Ponieważ materiał odcięty specjalnie pod Twoje potrzeby staje się "rzeczą wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta". Dzieje się tak na mocy art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014, poz.827): "prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb".
Po wcześniejszym poinformowaniu nas o chęci zwrotu kuponu lub panelu materiału (np. za pomocą fanpage lub telefonicznie) oraz wypełnieniu formularza możesz odesłać towar na adres:
Florentine. Włoskie Tkaniny.
ul. Podskarbińska 26, lokal 301
04-829 Warszawa
Tutaj pobierzesz formularz zwrotu tkanin.
Wydrukuj go i wypełnij.
Pamiętaj też, że potrzebujemy dowodu zakupu (np. potwierdzenia zamówienia oraz jego numeru). Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych od chwili przyjęcia przez nas produktu.
Reklamacje są rozpatrywane indywidualnie, dlatego zanim wyślesz do nas materiał - skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Może się zdarzyć, że jeśli nie dasz nam znać - zwyczajnie nie przyjmiemy paczki nie wiedząc czym jest. W wypadku reklamacji potrzebny jest nie tylko materiał, który jest zwracany, ale i dowód zakupu. Pamiętaj też, że podstawą do reklamacji i zwrotu nie może być kolor, czy struktura materiału; uwzględniemy natomiast wszystkie uwagi dotyczące ewidentnych skaz tkanin. Czasem trzeba liczyć się z tym, że materiał będzie wysyłany do ekspertyzy do Włoch. W takim wypadku na wynik reklamacji zmuszone jesteśmy poczekać nieco dłużej.
Jeśli nie masz pewności, czy dana tkanina spełnia Twoje oczekiwania, masz wątpliwości co do koloru lub struktury - śmiało, zadzwoń do nas lub napisz maila przed zakupem. Zawsze chętnie pomożemy w wyborze. Możesz również zamówić próbki - wystarczy do nas zadzwonić, a opowiemy, jak przebiega taki proces. Koszt zamówienia próbek, to tylko cena wysyłki (16 lub 19 złotych), a może ustrzec Cię przed ewentualnym rozczarowaniem lub zachęcić do zakupu.

Dlaczego? Ponieważ materiał odcięty specjalnie pod Twoje potrzeby staje się "rzeczą wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta". Dzieje się tak na mocy art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014, poz.827): "prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb".
Po wcześniejszym poinformowaniu nas o chęci zwrotu kuponu lub panelu materiału (np. za pomocą fanpage lub telefonicznie) oraz wypełnieniu formularza możesz odesłać towar na adres:
Florentine. Włoskie Tkaniny.
ul. Podskarbińska 26, lokal 301
04-829 Warszawa
Tutaj pobierzesz formularz zwrotu tkanin.
Wydrukuj go i wypełnij.
Pamiętaj też, że potrzebujemy dowodu zakupu (np. potwierdzenia zamówienia oraz jego numeru). Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych od chwili przyjęcia przez nas produktu.
Reklamacje są rozpatrywane indywidualnie, dlatego zanim wyślesz do nas materiał - skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Może się zdarzyć, że jeśli nie dasz nam znać - zwyczajnie nie przyjmiemy paczki nie wiedząc czym jest. W wypadku reklamacji potrzebny jest nie tylko materiał, który jest zwracany, ale i dowód zakupu. Pamiętaj też, że podstawą do reklamacji i zwrotu nie może być kolor, czy struktura materiału; uwzględniemy natomiast wszystkie uwagi dotyczące ewidentnych skaz tkanin. Czasem trzeba liczyć się z tym, że materiał będzie wysyłany do ekspertyzy do Włoch. W takim wypadku na wynik reklamacji zmuszone jesteśmy poczekać nieco dłużej.
Jeśli nie masz pewności, czy dana tkanina spełnia Twoje oczekiwania, masz wątpliwości co do koloru lub struktury - śmiało, zadzwoń do nas lub napisz maila przed zakupem. Zawsze chętnie pomożemy w wyborze. Możesz również zamówić próbki - wystarczy do nas zadzwonić, a opowiemy, jak przebiega taki proces. Koszt zamówienia próbek, to tylko cena wysyłki (16 lub 19 złotych), a może ustrzec Cię przed ewentualnym rozczarowaniem lub zachęcić do zakupu.
