Odpowiedzi

Chcemy, żeby zakupy w naszym sklepie były czystą przyjemnością, dlatego przygotowaliśmy krótki poradnik na temat tego, jak funkcjonuje ta strona. Jeśli masz jakieś wątpliwości - przeczytaj odpowiedzi poniżej lub napisz do nas na FB. Na pewno pomożemy!

Jak zamawiać?
Tworząc sklep zależało nam, żeby każdy mógł kupić taką ilość tkaniny, jakiej potrzebuje. Dlatego umożliwiamy złożenie zamówienia z dokładnością do 10 centymetrów. Jak wygląda to w praktyce? Początkowo, przy materiale, wpisana jest liczba 0.1, co znaczy, ze zamawiasz 10 centymetrów. Wystaczy wpisać liczbę 1 i otrzymujesz 1 metr. Czyli:

0.1 = 10 centymetrów

0.5 = 50 centymetrów

1 = 1 metr

1.2 = 1 metr 20 centymetrów

itd.

Proste i dokładne, prawda? Nie musisz już kupować za dużo materiału. Zamów tyle, ile potrzebujesz :) Zdarza się, że niektóre produkty sprzedawane są na sztuki (np. panele lub akcesoria krawieckie), w takim wypadku możliwe jest wpisanie jedynie pełnej liczby. Gotowe!

Dlaczego muszę podawać telefon przy zamówieniu
Tak naprawdę robisz to wyłącznie dla własnej wygody. Dzięki temu kurier bedzie mógł skontaktować się z Tobą w celu ustalenia godziny dostarczenia paczki. Obiecujemy, że Twój telefon nie zostanie przez nas wykorzystany do żadnych innych celów.

Informacje na temat materiałów
Staramy się przygotować jak najlepsze opisy oraz zdjęcia naszych produktów, ale wiemy, że czasami może zabraknąć niektórych informacji. W takim wypadku - napisz do nas lub zadzwoń. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania najlepiej, jak umiemy.

Dostawa
Korzystamy z usług kurierskich DPD z prostego powodu: firma ta nigdy nas jeszcze nie zawiodła. Paczki przygotowujemy i wysyłamy od poniedziałku do piątku do godziny 14. Staramy się wszystko przygotować zaraz po otrzymaniu wpłaty na konto, tak żeby Twoje zamówienie trafiło do Ciebie najszybciej, jak to możliwe.  

Rabaty i promocje
Zależy nam, żeby nasze materiały trafiały do jak największej liczby osób, dlatego często wprowadzamy okresowe promocje. W ten sposób zawsze znajdziesz coś dla siebie w atrakcyjnej cenie. Zdarza się jednak, że z powodu błędu systemu, jakiś rabat nie naliczy się prawidłowo. Tak bywa w każdym miejscu we wszechświecie, ale jest na to rada: napisz do nas. Jeśli widzisz, że coś poszło nie tak - daj nam znać, a my naprawimy to tak szybko jak się da :)

Żeby skorzystać z promocji - musisz mieć kod. Zazwyczaj otrzymuje się go mailowo przy rejestracji lub jest związany z jakimś wydarzeniem (np. kupon rabatowy w Burdzie), w tym drugim wypadku informację o promocji znajdziesz zapewne na naszym fanapge. Złap kod i wpisz przy zamówieniu (jest specjalne okienko!) - gotowe :)

W większości wypadków - promocje nie łączą się.

Zwroty i reklamacje
W wypadku zakupu internetowego tkanin zwrot jest możliwy jedynie w wypadku paneli (w opisie materiały te są oznaczone jako kupony i podana jest długość jednej sztuki). Inne materiały odcinane są na potrzeby klienta i tym samym stają się zakupem "spersonalizowanym" (co opisane jest dokładnie w regulaminie sklepu), dlatego bardzo prosimy o przemyślane wybory :) Atrybuty takie, jak kolor, splot, etc. (czyli brak wyraźnej skazy) nie mogą być podstawą do reklamacji. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny.

Staramy się, żeby nasze tkaniny były zawsze sprawdzone przed wysyłką i informujemy o ewentualnych napotkanych skazach, ale jeśli coś nam umknęło - warto się z nami skontaktować. Spróbujemy rozwiązać sprawę najlepiej, jak to tylko możliwe. Czas na złożenie reklamacji/dokonania zwrotu to 14 dni od dnia zakupu. 

Wszelkie zwroty i reklamacje odbywają się tylko za okazaniem paragonu. 

Zamówienia telefoniczne, przez fanpage, przez Instagram
Niezależnie jaką drogą dokonujesz u nas zakupu - pamiętaj, że we wszystkich kanałach sprzedaży obowiązuje ten sam regulamin. Jeśli nie masz pewności, czy materiał, który chcesz kupić jest tym, czego szukasz - zamów próbki. Na pewno ułatwią wybór :)

Błędny opis/wycena/ilość
W wypadku, gdy na stronie pojawi się błędny opis lub wycena (zdarza się tak niezwykle rzadko i nie wynika z chęci oszukania konsumenta) zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia. Użytkownik oczywiście zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji telefonicznie. Zdarza się również, że ilość materiału może być mniejsza, niż w zamówieniu - także i w tym wypadku klient zostanie poinformowany o sytuacji.

Jak dbać o materiały
Jeśli masz wątpliwości, co do tego w jaki sposób dbać o zakupione u nas materiały - zadzwoń do nas! Chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Zasada w jedwabiach jest prosta - pranie chemiczne :) W wypadku innych materiałów (bawełny, wiskozy) warto zrobić próbę wody i sprawdzić, czy kolor jest dobrze ustabilizowany, jakie jest wykurczenie etc. Najłatwiejsze w obsłudze będą poliestry. Po szczegóły - zapraszamy do kontaktu, telefon: 506 386 895.

Dane do przelewu
BZWBK 6 O. W WARSZAWIE 26109017530000000132295694
Florentine. Tkaniny włoskie.
Mińska 48
03-808 Warszawa

Dane do faktury
Connect Ksenia Bondarenko
Mińska 48
03-808 Warszawa
NIP: 9522093838

Promocje

Sklep internetowy na platformie SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie